Wednesday 2 July 2014

Masker Shaklee BERHANTU ???



Dari Hati: Cik Bunga Rose
 
HAhh BERHANTU...????


Fuh Tajuk entry aku gempak kot..menakutkan..aku nak tulis ni pun tergetaq tangan oooo..menggigil.. mujoq la di bulan puasa. Bulan penuh barakah..mana ada hantu.. semua dah kena ikat. hehehee

Assalamualaikum ouls.

Kali ni entry pasal masker.. apa yang berhantu nya meh kita tengok..
Sebelum ni saya pernah cakap nak buat entry masker

Hari ini saya nak share Pasal Vita C ,ESP dan Alfalfa boleh dibuat masker tau selain dari diambil sebagai supplement harian kita.

MASKER VITA C

  1. Ambil sebiji Vita C kita patahkan 3 bahagian (1/3 )- balance tu kita simpan dulu. 
  2. Hancurkan Vita C guna belakang sudu sampai lumat. 
  3. Letakkan air ½ sudu tadi. 
  4. Kacau sampai dia kembang. (kejap ja dia dah kembang) 
  5. Dah tu tempek kat muka sambil urut muka. 
  6. Biarkan sampai kering.


MASKER ALFALFA
  1. Ambil 2,3 biji Alfalfa. 
  2. Hancurkan belakang sudu sampai lumat 
  3. Letak kan air dalam 2 sudu bagi dia berpalut (jangan cair sangat nanti meleleh) 
  4. Sapu sambil urutkan dimuka . 
  5. Biar sampai kering.

MASKER ESP+YOGURT
  1. ½ Sudu ESP 
  2. ½ Sudu Yogurt Plain 
  3. Sedikit Air (jangan Lebih nanti cair untuk cairkan ESP saja) 
  4. Ratakan di muka sambil buat urutan 
  5. Biar sampai kering

**Biar sampai kering tu lantak la korang nak sampai esok pagi ke . dalam 2,3 jam ke kan. Ikut kehendak masing-masing la ya... 

Kali ni share 3 Masker dulu la...nanti kalau ada kesempatan saya share pulak Kolegen dengan Vita E .. 3 Masker ni pun DAH CUKUP BERHANTU..

APA YANG BERHANTUNYA..???


Mau tak.. pakai masker ni orang tengok pun dah terkejut.. tengok model ni a.k.a Acu yang tempek muka... si Yasmin tengok pun naik pelik.. tambah-tambah aku pulak yang pakai.. tak nak dia nyusu badan..hahahaa... kalau vita C tu yang tak ada pun dia dah pandang semacam..apatah lagi masker ESP dan Alfalfa.. BERHANTU TAK  pada pandangan Yasmin.. hehehe .. JOM TENGOK PIC DI BAWAH







NI MASKER ALFALFA


NI MASKER ESP +YOGURT

MODEL YANG MANIS .. ACU.. HEHEHE.. marah dia aku kata hantu..aku kata pandangan si Yasmin ...hehe

Tu yang best dengan Shaklee tu.. Selain pengambilan makan . masker pun boleh buat..
SHAKLEE DI HATI
Sebarang pertanyaan boleh Whatapp (No Call )  : 0134109820
My Facebook :Rosmaliza Mansor

No comments:

Post a Comment