Friday 22 August 2014

POPIA AYAM BERSAYUR

Dari Hati  : Cik Bunga Ros

assalamualaikum uols..

rini mood santai-santai.. kena dengan tema santai gedik..hehe.. aku nak share resepi yang simple dan  mudah .. konon-konon nak cakap aku ni rajin masak la kan.. ni ilham dari Zila .. aku lau nak masak kena berperang dengan si Yasmin dulu.. 

 kali ni nak share resepi mudah buat popia sayur.. kalau sapa-sapa nak datang umah..resepi ni paling simple dan senang nak sediakan.. 

meh kita tengok - tengok..




sebenarnya lama dah nak share resepi Popia ni.. popia paling ringkas dan sedap di makan.. kat pic tu ada tulis resepi ringkas dia.. uolss baca hokeyy........ nanti aku buat lak entry pasai popia ni..tapi version SAMOSA... lagi sedap.. sebab dia rapuh.. sayang lak ritu aku buat open house raya tak dak snap foto.. sob...sobs....

Senang kan.. bahan dia sikit ja... yang penting SODAP yer....

No comments:

Post a Comment