Wednesday 28 January 2015

ANNUAL DINNER : GOLDEN TRIANGLE AUTO CITY

Dari Hati : Cik Bunga Ros

Assalamualaikum uols...

Isnin baru ni company aku kerja buat annual dinner.. 2 tahun buat dekat hotel.. kali ni buat dekat Auto City jerk... dekat sesangat dengan tempat kerja aku.. Jalan kaki lintas jalan ja pun..huhuhu.. Lepas kerja pukul 7.30 kami gerak p.. Branch di Ipoh pun turut serta dinner ni.. 





dah la bos duduk semeja dengan aku.hahaa.. segan kauuuuuu.. nak melantak pun sopan gituw..


Ni yang lucu ni.. apa kes.. mai kat aku pelayan tu boleh pulak letak nasi seCoet ja.. hahaaa.. dah jadi bahan aku masa nih... 

Ni bukan apa..dia elok nak letak kat aku.. dia p tambah dulu nasi dalam bekas dia.. So terjatuh la sikit sisa nasi tu dalam pinggan aku.. hahaaa... saborrr jer la..

"hai..cukup ka nasi banyak tu.." hahaa.. jadi bahan... 





maaf kualiti gambar kurang memuaskan ..

Aku nak snap foto Ayam goreng pandan.. sedap kauuu...
Ni bukan apa + malu dengan bos aku asyik snap pic ja kan.. dah la tu. berpusing-pusing meja tu.. gilir-gilir amik makanan.. Redha ja la kan..


ni foto berseni dari aku... hahaa.. foto selepas abih sental makan.. hahaaa so layan sisa ja la eh..

lagi 1 aku ni pemalu tuk mik foto muka sendiri bukan sebab tak cun.. tapi aku memang malu..so memang tak dak la foto aku pose ke hapee. .





Ini lah foto keluarga Guan How (nama kedai aku keja).. aku kerja apa?? ha.. Aku kerja kedai Superbike.. Kerani Cabuk ja.. gitau siap-siap kot ada bertanya. hehe..

Ni apa kes Ali (yang comel pakai baju kuning tu) bergambaq lindung orang belakang.. hahaaa... Ali tu Cina aka anak menakan bos aku.. mak dia masa lahirkan dia ..mak dia suka tengok Boxing yang nama Mohd Ali tu.. sampai la ni semua orang panggil dia Ali..

Ni apa kes aku stori mori pasai Ali ni..hahaa..

okay.. bab Dinner ni.. Makan di Golden Triangle. makanan dia sedap. tapi pedas ..banyak pilihan.. tapi ni bos dak book siap-siap nak makan apa..


tomyam dia sedap.. letak santan.. mantopppp



Ni antara menu dia..nama apa aku tak tau sebab tak tengok Menu. antaranya SOtong goreng. Udang Merah, Ayam Goreng Tepung Masak sweet Sour kot..tapi sedap.. Sayur kailan.. Terung .. 



 Ni desert dia.. tak tau nama apa..hahaaa... tapi bahan dia.. Nangka+ ubi sengkuang cina di masak hingga disalut dengan sagu biji.. Sedap tu sedap tapi lemak sangat..huhuhu

YASMIN DENGAN ABAH

OKay..memandangkan aku Ada Dinner.. so Ayie la take over Yasmin ... 






haaaa..pandai tak AYie jaga Yasmin.. kemain bergaya kauu.. membaca.. Alhamdulillah ..Semoga membesar jadi anak yang bijak.Rajin,Pandai ya Yasmin...






selang berapa minit dapat Whatapp dari Ayie foto ni pulak..amboi ..sakan dua beranak ni keluar makan aiskrim... hahahaaa... waaaa.. tak bawa mama...



No comments:

Post a Comment