Tuesday 6 January 2015

PERSIAPAN PERKAHWINAN ADIK IPARKU : PART 1

Dari Hati : Cik Bunga Ros

letih bebenor bila sebut bab kahwin ni..bukan kata kita yang nak kahwin ni letih.. orang yang tulang belakang pun letih..hehe.. nak cakap aku ni orang kuat la kengkonon majlis adik ipaq aku nanti.. Hari Raya Cina nanti bulan 2.. 

Tema Kenduri Dusty Pink atau pun Pink Belacan ... si Ayie nanti macam la dia mau sangat pink pink ni kan.. so aku rasa warna yang match adalah SKy Blue atau pun Biru Lembut.. ye idok.. boleh la aku cari tudung atau shawl Biru Lembut..baru la ada pro dan contra... kan.. kan... hehee


DEPOSIT RM100

ha cakap pasai deposit RM100 ni.. si Farah ni (bakal pengantin) dia bayar deposit kad kahwin kat Selangor.. sekali nak cancel.. dah tak pasai-pasai aku yang kena deal dengan Kedai Kad tu.. disebabkan tiada deposit dikembalikan aku pun tukarkan dengan BackDrop 

.. al maklumla Farah tak nak buat pelamin.. so memang backdrop sesuai la gantikan dengan pelamin tu.. So aku    deal and set kan Backdrop untuk dia.. Backdrop RM80 .. so balance RM20 aku decide buat button untuk family.. Siap ada nama u.. dah tu si Yasmin pun ada jugak.. Kau hadooo? hahaaa


KAD KAHWIN


kad kahwin dia aku jugak yang deal.. huhu.. maklum la aku ni kak ipaq yang boleh diharap .. redha je la kan.. hihihihi.. so aku buat dekat SBS Kad Kahwin .. 

sebelum ni aku kahwin pun buat kad dekat situ.. kad RM0.25 untuk 1000pcs ke atas.. so aku asa murah sangat dah.. Free sampul lagi... 



Ni kad sebelum Print..
 cun la pulak aku tengok kad kahwin si Farah ni... hahahaha.. 
i is jealous hokeyyyyyyyy....


ok cita kat sini ja la..nanti aku sambung lagi bab doorgift bag yang DIY..aku buat sendiri hokey.. konsep dia simple but Nice.. eceh..... heheeee

No comments:

Post a Comment