Thursday 1 January 2015

NIGHT AT MUSEUM 3

Dari Hati : Cik Bunga Ros 

Assalamualaikum uols...

tajuk cam nak stori mori dalam bahasa Inggeris pulak entry ni.. hehee.. al kisah kelmarin ni tahun Baru 2015.. Sahabatku Rohaiza akad nikah.. so jadual pagi tu , aku Yasmin dengan Ayie pergi akad nikah dia dekat surau Kota permai dulu.. 



ramai cakap muka aku flawless masa ni..auwwwwwwwww....malu mak.. penangan telan Vita C la ni.. I LIKE

barakallah.. sweet Rohaiza.. maklum la kena sentuhan MUA (Make Up Artist) .. Lain sangat muka.. Selamat Pengantin Baru .. Semoga kekal ke Jannah Allah.. 


 ini lah model mama.. yasmin.. 


Yasmin dapat kawan ..mudah mesra anak mama ni

Lepas tu kami gerak ke Kulim ambil kad kahwin Cik Yam (adik ipar aku) dah siap..

Pelannya lepas tu nak ke Sungai Petani . tapi tak jadi pulak .. kebetulan sebelum ni Acu (Zila ) ajak pergi tengok wayang. kak Aku la nak bawa anak-anak Irfan dengan Mia maklum la cuti sekolah.. So aku call la Acu mujoq la diorang baru ja beratur nak beli tiket.. kira sempat la nak tengok sekali.. 

Kami pun on da way dari Kulim 12:30 tengahari memang sempat la tiket pukul 2.10 petang. ..

Alhamdulillah.. Ibu (panggilan anak-anak untuk kak aku) belanja tengok wayang ,, dan pop corn sekali.. hehee...


si Yasmin ni kalau dengan abang Irfan apa pun tak pa.. dia suka kawan dengan abang Irfan.. kalau kak Mia ka..hmmmmm jangan cakap la... berlawanan betul.. hahaaa



Gaya Irfan ni mengingatkan aku pada watak Indera @ Saifullah dalam Novel Sunan Karya Abang RAM (Ramlee Awang Murshid) oo rindunya Novel Sunan 




kita layan foto anak-anak la ya.. seronok tengok depa happy... yang best tu Yasmin mujur la tak buat perangai dalam Panggung..dapat Pop Corn ja senyap dia.. kejap-kejap mintak menyusu.. last tidoq ja dia.. hehee.... Best jugak la Night at Museum 3 ni.. tapi aku suka yang Siri 2. banyak aksi.. yang ni kurang aksi sangat.. 


Petang lepas balik tengok wayang tu.. Ayie bawa ronda-ronda Kepala Batas..rupanya nak tengok sportim baru..yeahhhhhhhh..maklum la kereta beli dah masuk 4 tahun tak pernah ada sport rim.. alhamdulillah ada jugak kaki baru untuk kereta kami..hehee... foto nanti la aku upload. hehe.. 




No comments:

Post a Comment