Friday 16 January 2015

KEKOK BAWA MOTOR.. APA DAAA

Dari Hati : Cik Bunga Ros

Tajuk cam bagus lak aku ni kan.. hahahaa..
 
Adoiii kepenatan kauuu... Ayie bawa kereta p Kerja ari ini.. So aku kalau dia bawa kereta memang akan selalu naik keta dengan Acu la naik kereta kancil ayah kalau p kerja.. Maklum la kerja 1 tempat.. 

sekali dia lalu depan umah aku tengok Kereta aku tak dak dia Whatapp.. "Alang kereta ayah tak boleh start"  adoyaiiiiii....


Alamak ... semput aku ... hahaaa... tak pasai-pasai naik motor aku arini.bukannya tak boleh naik.. tapi lama gilaaa kot tak bawa motor mai kerja..hahaa.. 

dah la Acu amik MC lak arini ..memang kena kat aku arr.. 

bawa motor tadi ada la 60km/j aku bawa.. hahaa.. rasa berangin ja kena tiup angin... serius kekok gilaa bawa motor ..hahaa.. kalau takat bawa dekat umah ni tak kisah la..ni nak melintas jalan. trafik light bagai. Ya Ampun.. kekok bangatttttttttttt deh....


hahahaa... ingat aku tak boleh bawa big bike ke?? hahaaa (padahai bawa kriss naik highway pun gelabah bewak..maklum la lama siottttt tak bawa) ... dulu aku la King of the Road. menyerittttttttttt bawa motor .. 



menyerit tu apa..tanya Orang penang kedah depa tau la..hehee..

No comments:

Post a Comment