Monday 22 December 2014

PERTUNANGAN SEPUPUKU CIKGU AIN & UZE 21/12/14 YANG GILANG GEMILANG

DARI HATI : Cik Bunga Ros

saja nak letak tajuk panjang ..mana la tau leh kuasai carian "Google" Top 5.. kihkih...

kemarin Ahad 21/12/14 sepupu aku Cikgu Ain bertunang dengan Remy Ishak.. haa?? terjojol kau sebut Remy Ishak. hero pujaan tuh..

Selamat berlangsung Majls Tunang Cikgu Ain dengan Cikgu Uze (aku pun tak sure nama penuh ) .. mai kita tengok foto-foto Majlis 





Ini hantaran Dari pihak Lelaki

ni Arisa anak dara sepupu aku , Acik @ Aisyah..dah besar anak dia..


Anty Ain Look Gorgeous.. sweet sangatttttttttttttttttttt.....



Ni jamuan makan . Pakngah Buat sekali kenduri tahlil .. Menu makan Gulai Ikan Siakap, Ayam Masak Merah, Jelatah Timun Nenas. Sedapppppp


yang Hensem belah kanan sekali tu Pak Ngah aku ( Baju Putih).. Abang mak aku. Belah kiri tu bakal besan PakNgah aku , Orang Johor

ini lah Remy Ishak , tunang Anty Ain.. tahniah..



Lepas ni doakan Acu pulak ya..



Yasmin Ingat ni aiskrim Staberi eh...


Ni kakak aku ZIRA




ni ACU ZILA.. semoga lepas ni giliran Acu Pulak ya..mmuah




cantik la pelamin Anty (Panggilan untuk Cikgu Ain) .. Warna warni gitu..



Ini foto Hantaran Pihak Perempuan







SEMOGA CIKGU AIN dapat disatukan dengan tunang tersayang secepat mungkin.. Lapaq nasik minyak dah ni.. heheee

No comments:

Post a Comment