Tuesday 24 June 2014

KISAH WORLD CUP KATANYA...



DARI HATI : Cik Bunga Rose

Assalamualaikum uols

Nak cakap pasai bola hari ini.
Sekarang ni musim bola. Demam bola. Mimpi bola. Makan bola. tidoq pulak, tidur-tidur ayam sebab nak bangun tengok bola.eh, Ayam pun sangkut sekali ...
Macam-macam ragam kan...FIFA WORLD CUP 2014 kali ni kat Brasil .





 ntah la aku tak berapa nak minat sangat nak tengok. Nak bersengkang mata sanggup tengok bola. Alahai.. maleh aku.. lau Tanya orang laki aku mesti cakap feel tu tengok bola malam-malam. 4 tahun sekali plak tu. Baik aku bangun malam-malam tajahud lagi feel. Betul tak ??

Macam-macam reaksi kan . lau Tanya aku , aku sokong mana? Tentu-tentula Germany. Ntah la mungkin sebab suka  MIROSLAV KLOSE kot.nama dia kan da Ros gituwww.. .keh keh keh..dah tua dah dia tu.. still main lagi. Kalau Cerita bola zaman sekolah dulu 2002 masa zaman SPM memang gempak la..  tambah plak main kat Jepun Korea waktu tanyangan pulak awal sama waktu Malaysia. Sampai sekolah ja borak sakan pasai bola. Itu menang ini kalah. Ada kawan aku sorang tu suka TURKI sebab da Ilham Manzur ke pa ntah pemain dia. Mak haih hensem tu.. bukan tengok bola sebab Football tapi tengok pemain hensem.. hihihi.. seronok juga sembang-sembang pasal bola. bila cakap pasal bola kedai mamak 24jam la paling ramai tumpuan. walaupun sekadar lepak-lepak paling koman pun akan order air dan roti canai. laku la jugak kan.
ini maskot world Cup


Bagi abang-abang pakcik pakcik yang suka jaga lewat malam tengok bola meh kita try Performance Drink untuk kecergasan. Mana la tau kan sambil Jerit GOL~!!! tu dok melompat  bintang.bukan ka perlukan tenaga untuk lompatan  tu...  Sempat lagi promot? eh tak la..mana ada promot.. saya share info ja ni..Bak kata omputih sharing is caring . tak gitu dik nor?

KENAPA PERFORMANCE DRINK?


  1. Bebas gas atau tidak berkarbonat. 
  2. Bersifat isotonik iaitu minumam ini mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya- tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT! 
  3. Performance Drink mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga – KURANG HAUS!
  4. Kurang  kandungan gula (less sugar). 


***Laki aku pun aktif  bersukan, so kena adiahkan dia la dengan performance drink ni.. 
Facebook : Rosmaliza Mansor

No comments:

Post a Comment