Saturday 18 October 2014

MY 1ST SUPPLEMENT

Dari Hati : CIk Bunga Ros

Assalamualaikum uols..

ari ni aku rajin masak bekal.. (saja nak bagitau)..tiba-tiba kan nak bagitau...hehehe..


mohon telan ayaq lioq nah.. sebab aku rini rajin masak ..heheee.. ni kes ayam  beli hari rabu pasar malam baru ni la.. aku baru nak siang pagi ni.. so dah alang-alang.masak la nasi sekali sebab Syeri aku (laki aku )cuti,,, so masak lebih untuk malam sekali.. tak tau la kalau masih ada untuk malam.. 

lauk ketam tu mak aku bekalkan...maklumlah kasih sayang ibu tiada tandingan .. jangan kata aku makan sorang hokey.. ni aku dengan adik aku Zila. kami kan keja sekali..

Ok aku bukan nak cakap pasai aku rajin masak ni sebenarnya.. pic tu pembuka bicara.. hehee

Biasa lepas lunch ni akan ambil alfalfa dengan Lecitin.. Si Kembaq Bakar dan Buang..




 Aku nak stori mori pasai 1st Supplement yang aku amalkan..sampai sekarang ni.. tak lain tak bukan ALFALFA.. Aku pernah share pasai Alfalfa ni banyak kali kat entry aku sebelum ni. 

Alfalfa banyak membantu dalam masalah Keputihan aku. masalah resdung (kerap bersin ) , membuang angin dengan  baik (kalau perut rasa mengoh ke apa ).. 

Alfalfa sentiasa bersama aku ... yang paling best pasai alfalfa ni .. dia milkbooster.. tu yang bes.. susu masih meriah.. insha allah nak meriah sampai yasmin dah puas menyusu badan.. 





Ni poster pertama aku buat pasai alfalfa masa mula-mula dulu..hehe..kelakor pulak aku nengok.. tapi kalau aku mampu sharing kebaikan dengan orang melalui poster aku ni .. WHY NOT kan.. hehe..

No comments:

Post a Comment