Sunday 19 October 2014

AKTIVITI HUJUNG MINGGU..







Dari Hati : Cik Bunga Ros
Kabare semua.. 
Arini ari minggu. Ari aku berjimba dengan Yasmin n Ayie.. tapi sabaq jala.. Ayie kata dia kena OT .. saja bagi tunjuk foto makan dulu..hehe...
dah tu petang nak p tengok bola pulak kat stadium Darul Aman. Separuh akhir lawan Pahang. Sentapp kauuuu.... tak leh nak p mana lak.. nak bawa Yasmin ke Stadium cian pulak dia bising-bising camtu.
Lagipun tak nak la aku bersesak-sesak bagai kat sana..
dah la Cik Mek Yasmin ni suka minta Menyusu tanpa mengenal tempat..hahaa
MAKAN BERSAMA-SAMA
Kalau aku tak buat bekfes, cam biasa p bekfes luar dengan Yasmin je la. Makan Roti Sardin dekat Pelita Nasi Kandar.. port selalu la gak. Tapi rini tapau bawa balik..
 
ajak Wan teman.
Dah Sapa suruh abah OT kan Yasmin..  
Kalau minggu lepas aku buat Mee Kuah Marveles, Kali ni lagi menarik.. Tak Ada Menu Apa –apa pun.. hehe.. menarik tak.. sebab tak tau nak masak hapeeee.....
dalam peti sejuk ada ayam dengan udang.. sayur-sayur aku kurang buat stok sebab aku bukan suka sayur sangat..Udang selalu ada stok sebab Yasmin ni suka sangat makan udang.. 
Baru-baru ini dia minta "Mama udam,udam,"
takkan la aku nak bagi udang semata, so aku buat la cucur udang.. bila siap goreng aku pun konfius tu cucur udang ka udang goreng tepung..hahaaaaa
Selalunya hujung minggu memang aku akan masak.. tapi ikut mood la nak masak simple ka apa.. hari ni aku buat nasi goreng campak-campak ja la untuk kami berdua.
kalau pak Ayie aku tu keja pagi ada la beli sikit-sikit macam karet, ubi kentang, daun bawang, sawi.. sayur hijau memang tak beli stok banyak sebab cepat layu .. kalau Ayie keja petang lagi la kurang stok aku nak beli.. sebab balik keja ambil anak , aku makan rumah mak.. hehee.. Baik punya anak aku ni.. kihkih
Mujoq la Ayie makan tak memilih..apa pun dia belasah.. malam-malam bailk keja dia tak kisah ada makan ka dak..LUV U LAH..

JALAN-JALAN SUNWAY KARNIVAL

Yasmin dengan Coklat Blended CoolBlog.. Nyummy 

 
ni la dia Yasmin dengan Ayie aku.. 
Selalunya ni lah port kami.. jalan-jalan , cuci mata..
Bawa si Yasmin ni main-main kat Kids Corner main, 
Ni aku bagi 1 Video SI Yasmin memancing Ikan..hehee


RIADAH DI MPSP REKREASI

 
aku pun nak mandi jugak... hihihi.. 

masuk sini murah saja sorang RM1.. yasmin tak kena ,, ramai budak-budak mandi sini.. mak budak pak budak pun ramai..yela kena pantau gak anak-anak mandi... 
Kolam dia ada 2 bahagian.. 1 kolam yang formal. kena pakai baju etika untuk swimming.. yang kami p ni kolam ke 2 yang BEBAS .. 
apa yang penting adalah masa kita untuk keluarga tercinta,, Anak dan suami segalanya dalam hidupku.. ada masa terluang luangkan la bersama-sama ye uolsss.. 
Ni mai umah Tok.. sekali tok buat pulut kuning vs sambal bilis..memang sedap arrr.  Lama tak makan... luv my famili... ari minggu ari untuk riadah bersama famili..

**Foto dia aku dah mukadimah di atas tadi..hihi... 

LUV MY FAMILY..




No comments:

Post a Comment