Sunday 26 October 2014

SEMINAR GST

Dari Hati : Cik Bunga Rose

Assalamualaikum uolss

aku lupa pulak nak update yang 16 haribulan 10 hari tu aku ada p seminar GST.. 

wakil syarikat katakan..manager aku dengan yang lain dah pergi seminar anjuran lain sebelum ni.. 
aku p kali ni anjuran Kastam.. bermula dari pukul 8pagi- 5petang..

aku ni bukannya dalam bidang akaun 100% tapi aku p ni untuk tambah pemahaman aku tentang GST.. 

walaupun aku bukan 100% paham fungsi dia.. tapi ok la .. paham sikit dari tak paham langsung



Dewan ni nampak kosong bukan sebab tak dak orang datang atau pun aku mai awal.. tapi masa ni lunch time..semua pakat keluar makan.. hehee..maklum la tea time pukul 10 dan 4 petang serta lunch percuma disediakan..




biar menyenget kepala tengok.hehee



KASTAM SEBERANG JAYA

yang pakai blezer tu speaker bertugas

lepas abis seminar boleh balik rumah terus.. bestt.....

No comments:

Post a Comment