Sunday 19 October 2014

PORT MAKAN PALING AKU SUKA-KAPITAN

Dari Hati : Cik Bunga Ros 

Assalamualaikum uols...

aku  ni kalau cakap bab makan memang suka.kalau makan yang simple tapi kenyang yang paling aku suka KAPITAN bandar perda..

Aku suka NAN TANDORI dia.. Sedappppppppppppppp kauuuuuu

kashmir Nan Set

Plain Nan Set


Beza Kashmir Nan Set dengan Plain Nan ni dari segi 
1-Cheese, 
2-Gula dan kismis (Tabur Atas), 
3- Kuah (Kashmir ada Salad sayur)
 
Lagipun tak la mahal sangat Set Nan Tandoori dia ni.. Aku kalau p sana pun ni la menu yang aku pilih.. kat mana-mana kedai nasi Kandaq memang akan ada tandori ni.. cuma sedap ka tak sedap ja kan..

Kedai nampak exclusive gituw...
Sebenaqnya ni pun kedai nasi kandaq. cuma nama Kedai dia saja tak guna nama Nasi Kandaq.. 

sapa yang mai penang.. kena cuba kat Kapitan ini.. dekat Perda ada.. Dekat Gurney pun ada..



No comments:

Post a Comment