Saturday 25 October 2014

RM23 UNTUK 9.999 LITER??

Dari Hati : Cik Bunga Rose

pelik tapi benar.. kerajaan kata 1 liter RM2.30 ... tapi aku boh minyak semalam RM23 sebab aku nak boh 10 liter saja..

TAPI APA AKU DAPAT????


jujurnya aku bagitau ni Petronas Tok Kangar Juru, bukan nak burukkan Petronas.. sebab aku ni setia dengan Petronas .. 

penebusan point dah berapa kali dah aku buat dengan petronas.Aku p kerja. balik kampung hanya dengan Petronas. . 

tapi kenapa perlu jadi camni??? 

WAJARKAH???

saya harap mungkin ini cuma Petronas Tok Kangar Juru saja ada masalah seperti ini.. 

Hope sangat Petronas lain tak macam ni.

APA KATA PENGGUNA LAIN ????











PERSOALANNYA.. WAJARKAH ...????

memang di ikutkan apalah sangat 0.001 liter ni kan... sikit saja.. tapi bayangkan kalau 1000 kereta yang kerugian 0.001 liter ni.. bermakna Stesen minyak ini dah dapat keuntungan 1liter.. Ya 1 LITER... 

ini bukan duit yang boleh di bundarkan ke perpuluhan terhampir.. ni hak kita.. 

"Berapa ni dik??" " RM9.99 kak" tapi bila bayar di kaunter kena RM10 sebab dibundarkan.. Situasi ni tak sama dengan minyak ya nak bundar- bundar. 
bukan bundar lagi..beliak dah bijik mata aku ni..hahahaa


K BAIiiii
LUAHAN HATI KU

No comments:

Post a Comment