Friday 17 October 2014

MIS CLAIRE MESRA PELANGGAN



Dari Hati : Cik Bunga Ros

Assalamualaikum uolss.. 
Salam sejahtera.. 

are you okay today ?? amboi speaking aku arini..hehee.. 

Ok .. hari ni nak buat entry pasai 1 page ni.. aku memang suka shopping on9 dekat sini.. MIS CLAIRE.. 

baju dia dengan harga berpatutan sangat. Yang best tu sebab dia ada plus saiz.memang sesuai dengan iolss.. I oulss bukan Plus plus size  hokey.. Cuma suka pakai yang saiz besar jerk.. (tak nak mengaku badan comei).. hehee..



KOLEKSI BAJU MIS CLAIRE 

Antara nya banyak baju mesra muslimah.. yang latest ni aku tengok mesra ibu menyusu .. cam sesuai la dengan orang yang menyusu badan ni..

antara koleksi dia "Plus Size" dan jugak "Muslimah Fashion" ..

Nak buat belian semudah ABC just bukak je pages MIS CLAIRE(KLIK SINI)pilih saja baju mana yang kita nak. 

APA YANG BEST BELI DENGAN MIS CLAIRE ONLINE

1 -Senang sangat nak "Mis Claire Online Shopping"
bukak saja website http://misclaire.com/ .. pilih mana yang kita berkenan .ikut arahan dia saja.. 
 
lagipun kalau tak nak shopping kat page dia.. dekat Facebook pun boleh sesangat.. sebab aku pernah deal dengan admin bertugas pasal nak tukar baju.

2- Saiz Mudah Rujuk
-Kita pilih saiz kita pun mudah sebab ukuran telah pun diberikan selengkapnya bagi setiap produk
-aku senang ja nak beli sebab aku refer saiz model tu. so saiz aku beli sama dengan model pakai. (nak jadi model tak boleh sebab pendek).hehee sentap betul

3- Mesra Pelanggan
Sebabnya ?? Pengalaman aku sendiri  
 
Kenapa aku cakap mesra pengguna ??
sebabnya aku pernah beli 1 baju ni saiz 46 aku ingatkan muat.rupanya besar pulak..  (konon-konon aku ni dah kecik la..) hehe.. so aku deal melalui Facebook dengan admin bertugas.. terima kasih admin memang sabar menolong aku..aku beli baju ni (seperti pic bawah ni) aku nak warna ni. sekali saiz besar masa tu.. so aku deal dengan admin ..

aku hantar semula baju tersebut tapi admin tak akan gantikan baju tu balik.. depa gantikan dengan voucher.. No Voucher akan via email..aku dengan pantas beli semula  baju ni..tapi warna ni dah out of stock.. aku beli warna Biru letrik.. pun gojes gituwww...


dari blog MIS CLAIRE..cantik kan baju warna ni

ni baju yang aku tukar.saiz 42.warna biru ni pun cantik..

TIPS UNTUK SENANG BERURUSAN

Boleh terus Personal Message (PM) ke admin.. sebenarnya bila admin tulis "PM kami untuk maklumat lanjut " tu bermakna dia nak kita terus PM dia bukan suruh kita komen di gambar dan tulis "PM" 

bagi aku la .. memudahkan urusan kita terus PM admin .kan senang.. sebab admin ni dia bukan ada masa nak scroll down balik mesej masuk.. kecuali mesej di inbox senang dia nak rujuk ( ini bukan untuk page Mis Claire saja.. tapi mana-mana pun sama.. )

NASIHAT aku , kalau kita rasa berminat nak tahu lebih lanjut tentang produk.. tolonglah PM terus ke Page tersebut yerkkk............. sebab aku rimas dengan orang yang suruh Pm . pm ni.. hehee.. Boleh cakap gitu  tak?? sebab setengah Page tak boleh PM customer .. 

tapi iolss tak marah .. customer is always right?? kannnnnnnnn

Mai aku share kan sikit koleksi  baju yang aku beli dengan MIS CLAIRE.. 






 
Maaf la ya..pic tak ada yang berdiri elok..nanti aku ambil  foto baju saja ya.. aku update lain. 
baiiiiii ...

I LIKE SHOPPING WITH MIS CLAIRE
Ini Facebook MIS CLAIRE https://www.facebook.com/plussize.misclaire

No comments:

Post a Comment