Friday 12 December 2014

REDEEM HAAGEN DAZS AISKRIM DENGAN SAMSUNG GALAXY LIFE



Dari Hati :  Cik Bunga Rose

 








Sekarang ni my bos nak jimatkan elektrik kekononnya.. redha je la.. 

Jimat Elektrik .. Pecah Peluh ooo

sebab bil elektrik melambung tinggi selepas meter baru di tukar.. eh .. eh.. staff jadi mangsa penjimatan ini.. aircond dikurangkan dari 2 jadi 1 saja guna ..waaaaaaaaaaa... so aku pasang kipas angin biasa jer.. redha je kannnnn...

Dah la panas petang-petang ni..  ni tiba-tiba staff Haagen Dazs yang selalu guna tandas awam dekat bengkel kedai aku keja ni bagitau kat Mus(Mekanik kedai aku keja) yang Samsung Galaxy Life da offer Aiskrim percuma untuk setiap jumaat sampai hujung tahun ni. 

 APa lagi da panas- panas ni p pekena aiskrim pun sodapppp...

Jadinya 3 kali jumaat la akan ada offer ni termasuk hari ini..

Jadi sapa-sapa yang Pengguna Samsung cepat p tebus.. 

klik pada REDEEM IT untuk dapatkan CODE dia. lepas KLIK tu masa Redeem cuma 1 jam saja dari tempoh kita terima tawaran tu..


 ha ikut ja arahan bila buka page SAMSUNG GALAY LIFE ni.. aku pun baru ja buka page ni sejak pakai samsung tahun lepas.. hahaa.. banyak rupanya offer menarik .. dari Domino, Zalora ,.macam-macam la..

AKU ? TAK TEBUS ? dah tebus awai lagi.. hahaa.. mau tak nya Hagendaz ni tepi kedai aku keja ja pun.. 


selesai masuk perut.. nak beli ni mau dekat RM10 1 scoop.. huhu

No comments:

Post a Comment