Friday 5 December 2014

MAKE OVER diriku dengan MARYKAY



Dari hati : CIk Bunga Ros
Assalamualaikum uolss...

Dah banyak pulak cengkerik kat sini.. hehee.. sebelum sesawang pulak yang ada..baik aku rajin mengupdate ..hehee..

Ari ni nak share foto aku di “Make over” oleh wife sepupu aku nih... 100% produk Mary Kay.. 

Dah lama dah nak p make over tapi asyik terbantut ja..maklum la ahad ja yang aku free pun.. 

mai kita tengok MAKE OVER ka MEK HOBER.. hahahaa..

 ha ni muka sebelum make over.. banyak merah bekas jerawat di muka.. 
alhamdulilah sekarang jerawat dah jarang naik besar-besar.. jerawat gatal naik manja ja.. dah tu kecut.. Penangan ESP dan Vita C Shaklee ku la.. heheee





ok selepas di Touch Up oleh Mary Kay.. cun jugak aku kan..hehee lama sekali di mekap... si Yasmin pun kemain dia pose.. I LIKE....

No comments:

Post a Comment