Friday 5 December 2014

Aku Yang Cery Bery



Dari hati : Cik  Bunga Ros
Assalamualaikum uols..



Hari ni baru baik cery bery.3 ari aku berkerut ja muka.... apa tu cery bery. 

Hehee.. cirit birit.. aku panggil cery bery bukan apa.. karang dok sebut depan orang banyak kali mau muntah hijau mendengaqnya.. 

hahaaa..  tambahan kalau sebutan dia dalam bahasa utara CIRReeeT.. tu dia dengaq pun seriau.. kasaq betol kan...bersembur-sembur aku mula kat ofis.. sampai 7 kali ...hahahaa.. geli pulak aku nak stori pasai ni.. kihkihkih

Kalau cery bery ni boleh ambil Performance Drink untuk gantikan balik cecair dalam badan yang hilang .... tapi stok performance aku udah kehabisan.. lahai.. kena restok la nampaknya..

Aku ambil cuti sehari.. kebetulan pulak si Yasmin kena pi timbang setahun 9 bulan..sat ja anak aku dah membesaq... dah 8.7kg beratnya.. hehe...  p klinik tu ada la sorang baby..alahai Yasmin ni macam biasa sukaaa sangat dengan Baby.asyik ma.. bi. Ma. Bi.. 

amboi suka eh..nak adik ke Yasmin oiiii.. mesra rakyat betul dia.semua dia nak tegoq.. mulut rabung (ramah) lagu mama dengan abah.. 

Sampai sekarang ni masih menyusu badan si Yasmin tu... 

Baru-baru ni aku mintak sampel susu S26 saja la nak try.. dah nama pun susu mahai..mintak la sampel dulu..nak beli pun bazir ja nanti kalau dia tak nak minum.. masa sampai sampel tu teruja kemain dia.. 

tapi bila dah siap bancuh.. saborrr jela.. dia minum la sikit.. last nya..ma nak nen..  cari jugak nenen dia... huhuhu.. sayang kat Yasmin....

rindu pulak bau bayi.. erkkkk....

No comments:

Post a Comment